joi, 13 noiembrie 2008


Despre mine sunt un om cu bune si rele dar tind sa cred ca am mai multe bune si asa gandesc si prieteni despre mine , sunt un baiat saritor imi place sai ajut pe cei din jur fara interes (dar nu mereu) :)) mai am momente cand refuz ca oricine de altfel.Imi place sa ies in aer liber dar cel mai mult imi place sa stau linistit la pescuit ma relaxeaza , mai imi plac jocurile pe calculator cele mai frecvent jucate de mine sunt cele de actiune strategie dar si cele de competitie NFS de ex. Sunt un tip sensibil vesel dar si foarte incapatanat cateodata, daca mi-a intrat ceva in cap nu imi mai iese prea usor,ascult cam toate genurile de muzica important este sa aiba ritm si versuri cu inceput si sfarsit,ca filme prefer horror sf si comediile.Viata este frumoasa si merita traita chiar daca sunt momente in viata cand parca nu mai avem putere sa trecem mai departe dar este bine sa luam greutatile in piept ca asa invatam si vom depasi momentele cele mai neplacute mai usor.



Niciun comentariu: